Va invit sa admirati frumosul, asa cum il vad eu. Priviti una dintre bijuteriile create de mine si incercati sa vedeti ce am vazut si eu - o floare, o frunza, o zi de toamna, un ochi albastru sau o simpla poezie.
M-as bucura sa-mi scrieti un comentariu pe blog sau pe mail la pretioase@yahoo.com



miercuri, 17 noiembrie 2010

desene in carbune


Colegii mei sunt printre cei mai buni prieteni si, ca niste prieteni adevarati, stiu care sunt pasiunile mele. Asa ca anul trecut mi-au facut cadou o trusa de desen si sevalet. Nu am reusit sa le arat pana acum ce am desenat si pictat. Dar anul asta, pentru ca am inceput sa-mi popularizez bijuteriile, mi-au luat un aparat foto, asa ca am fotografiat si cateva desene :)
Urmeaza curand si cateva picturi. Va multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu